Friday, April 29, 2011

Kutukk ?

Aku tak batak and aku tak takot sama kau lah ! kau sepak aku ke , cepuk ke , belasah ke ! ape aku takot ! Aku lagi takot ALLAH ! Bukan org macam kau ! mengfitnah aku ? okey , mengfitnah org lagi berdosa besar dari membunuh , aku jahat memang jahat , tapi , tak lah sejahat mane , at least aku ade akal fikiran ar wey ! aku ingt tuhan jugak ! aku ingt lagi nasihat USTAT YUSUF bagi kat aku ! daripada aku berharap dpt jumpa kakak aku ! lebih baik aku berharap dan bersungguh-sungguh jumpe ALLAH dan RASUL ! Dan begitu juga , aku ade harapan jugak untuk bertemu dengan umm , tak payah tahu ! aku nak jumpa org yg aku syg , Aku lahir di dunia ni bukan untuk mencari perhatian , tapi , aku nak cari bekalan  untuk aku bawa ke rumah sebenar aku ! aku leka sebab suasana tah pehapa ni , kenapa aku kau tujukan -.- nak tuju sgt enb ? tuju jelahh ,..

No comments:

Post a Comment