Saturday, April 2, 2011

Hari yg memenatkan ..

Semalam aku pegi rumah kawan ayah aku , untuk makan durian :) hehe , Panas cket badan aku nieh ,, meratah  durian jeh :P Lepas selesai makan durian kami makan tengah hari , selepas makan tghari , aku pegi masuk HUTAN . masyallah , pukul 7.38 malam kte org baru separuh jalan , lepastuh nak naik bukit lagi , Pak cik nizam tersangkut keretanya , Huhu , Then Pak leban Try contact pak perawan , untuk bantuan , *Gune walkie talkie !

Pak perawan pun datang untuk membantu , selesai jeh membantu , pak perawan tunjuk jalan ke kem , hehe , diorg ade meeting sampai kul 12 lebeyh , blik kul 1-2 :( Takutt :(  Lepas luar dai hutan tuh kami semua bersurai untuk pulang ke rumah masing2 :) Selamat jugakk :) Tapi , mase ontheway nak balik rumah , ayah aku bawak laju2 , sebab kereta tak bnk kan ... and then , something happen , Ade sebuah kereta ni dye pegi salah lorong , dye mcm mabok jeh , fuhh , NAsib baik tayar ayah aku boleh cengkam and break , lau tidak , sudah tentunye ade kemalangan , kereta aku terbalik aku masok hospital .

Alhamdulillah , kami selamat , org tuh pun lari kan diri , aku terketar2 :( fuhh2 , Aku masok rumah terus tidor , satu rumah bau durian --'

itulah pengalaman yaya seharian :) <3

No comments:

Post a Comment